sâmbătă, 14 aprilie 2012

E liniste. In casa si in viata.

Nu stiu cum s-a intamplat totul. Poate cand am incetat sa mai gandesc asa mult. Am momente in care ma simt coplesita de tot ceea ce traiesc. Un amalgam de sentimente, o lupta intre bine si rau, intre ratiune si simtire... Suntem in pragul sarbatorilor, si desi nu am reusit sa imbrac spiritul si entuziasmul de altadata, am o stare de bine. De liniste si pace sufleteasca. Ma simt pregatita sa profit de clipele frumoase fara sa ma gandesc la consecinte, sa primesc vesti bune, si sa muncesc intens pentru a-mi atinge idealurile. Mai mult ca niciodata realizez ca viata inseamna alegeri (fie ele bune sau rele)si ca totul e schimbator... Ma pregatesc sa merg la Biserica. Anul asta o sa iau lumina plina de credinta si cu acceptare in suflet.

Un comentariu:

  1. Linistea e asa de plictisitoare. Doar agitatia ne aduce aminte ca traim cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere