marți, 2 martie 2010



Offff doamne!! E incredibil cum reusesti tu mereu sa ma intrigi si sa ma provoci! Ei bine am sa o fac si pe asta, pentru ca tu stii foarte bine ca nu-i pot stopa copilului din mine dorinta de joc....
Treptat am imbracat amandoi camasa unei prietenii sincere si adevarate. Tu ai fost singurul care mi-a aratat ca exista stelute si Bucuresti, nu numai la Bals.....
Ai fost mereu langa maine cand visam , si mai mult decat atat m-ai ajutat sa dau aripi viselor.
Si toate astea neconditionat....desi la prima vedere nu ai parea decat un bou, care se chinuie sa-si atinga un scop. Dar eu stiu ca nu e asa, pentru ca am reusit sa vad dincolo de aparente.
Candva mi-ai zis ca nu cuvintele te ajuta sa depasesti momentele grele din viata...ci oamenii!! Ei bine tu ai fost unul din prietenii care au stiut sa ofere o imbratisare la momentul oportun.
Am o mare dilema momentan!! Nu sunt eu asa „imposibila” cum ma vad altii, sau faci tu eforturi supraomenesti sa ma suporti? :))
Nu am nimic sa-ti reprosez, am doar multumiri pentru modul incredibil in care ai stiut mereu sa aduci galbenul in viata mea, pentru clipele in care imi stergeai lacrimile, pentru entuziasmul cu care imparteam zambetele….
Tot ce-mi doresc este ca prietenia noastra sa dainuie in timp…..sa impartim sanatosi o ceafa de porc, ) si sa fim alaturi si in momentele critice si in cele de fericire deplina.
…..cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii reprezinta energia mea! Multumesc
PS: Sper cel putin ca m-am apropiat de ceea ce mi-ai cerut! Imi cer scuze celor care nu inteleg mesajul textului....de data asta...doar prietenii stiu de ce!!!
O zi frumoasa tuturor!

3 comentarii:

  1. Daca vezi dincolo de poluare, stelute sunt peste tot... suntem noi doar orbiti de alte lucruri mai stralucitoare dar pamantene... cu timpul, vederea ti se va obisnui cu toate acestea. Si raspunsul la dilema ta e DA. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenii care te sprijina neconditionat sunt cei mai importanti

    RăspundețiȘtergere