luni, 15 iunie 2009

Leapsa



...din categoria....ador provocarile....si jocurile:))......sper sa fie pe masura asteptarilor :P

Sunt: ...in pana de idei:)), plictisita si melancolica....si toate in acelasi timp:))

As vrea: o solutie magica pentru toate problemele...sau macar rabdare :P si o vreau acummmm (rabdarea :)))

Pastrez:....toti trandafirii galbeni pe care i-am primit (in ultimul an)...pastrez multe amintiri din liceu :P

Mi-as dori: sa merg in Thailanda :)

Nu-mi place: ....tutunul....mizeria si nu-mi plac manele :D

Ma tem: de singuratate :(

Aud: Dido....who makes you feel...

Imi pare rau: .....nu-mi pare rau de nimic ...he he:P

Imi place: inghetzata de vanilie si caramel ...yumi:))

Nu sunt: modesta:))

Cant: cand sunt happy ...

Niciodata: nu ma dau invinsa :) (nu exista nu se poate...exista doar nu vreau:P)

Rar: ies in cluburi :P

Plang: la filmele "siropoase "....

Nu sunt multumita:....pfff...rar sa ma multumeasca si pe mine ceva sau cineva:))

Sunt confuza:....de obicei din cauza problemelor........sentimentale:))

Am nevoie: afectiuneeee

Ar trebui:....sa ma apuc de invatat :((

Familie:....dupa 24 de ani :D

Greseli majore:...mirore...de obicei trimit mesaje tocmai persoanelor despre care vorbesc......:D

Hobby-uri: :D fiind in pana de idei..o intreb pe Nadia si ea zice imediat "sa stai pe mess!!" :)))

Intimitate: totul depinde de imaginatie:P

Jeans:....cat mai simpli si cat mai multi...asta doar iarna:))) vara picioarele la vedereee:))

Lucruri interzise:.....ce frumos suna! dar mereu trebuie atentie:D

Machiaj:....asta cam face parte din fisa postului la femei:))(citez..alaturi de mersul la cumparaturi)

Niciodata nu ai face/spune/purta: sex in grup:)))....secretele prietenilor.....indispensabili barbatesti=))

Originala: pe cat posibil :D

Parfumul preferat:Bright Crystal(versace) si Euphoria (C.K.)

Reguli:...pentru o viatza civilizata:)))) cea mai buna regula e respectul:P

Shopping:....oh daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:))

Teatru:....cam rar din pacate:(

Tentatii:...mai mult culinare :))

Tinuta perfecta:....eleganta neaparat si rochitza evident:)))

Vacanta perfecta:...."nicaieri dar cu tine...asta e o destinatie buna " :D

Ziua de nastere: 1 noiembrie 1988, Slatina:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu