luni, 15 iunie 2009

practica mai 2009



....yupi tzupi.....a venit luna mai toti studentii de la mediu sunt invitati sa paraseasca frumosul si mirobolantul Bucuresti sa mearga ...in practica:)).....Buzau - Vrancea....destinatia perfecta:))
ziua 1....plecam noi de la Opera.....fericiti ca avem ca indrumatori 2 profi tineri:P.....si dornici de cunoastere..sau recunostere:).....(a gustului bauturii evident:)))ps: nu e cazul meu:P
....mergem prima data sa vedem carstul pe sare de la Manzalesti - Lopatari... lacul Meledic....nu intru in detalii....:)).....apoi ajungem la.....la...la...Arbanasi evident:)) ne cazam frumos....care cum am apucat....la noi in camera fiind 7 fete si Sarpe evident....si incepm distractia:P.....jocul cheie al practicii "I have never"....super tareeee
seara s-a lasat cu cantecele folk....l-am descoperit si noi pe Make.....aplauze va rog:))...care ne-a cantat si incantat! au cantat de asemenea si colegii nostrii....Raul si Dragos.....frumos
A doua zi.....greu cu trezitul ca noapteaaaaaa...a fost lunga:)).....
si poc....haide-ti copilasi sa mergem putin....mai muuuult...pe cararile patriei:))....mie mi-a placut....mi-a facut teo capul calendar "morrrr....ma dor muschii inghinali"dar in rest a fost oki:)
ajungem seara in tabara...apa calda....la noi acasa poate.....noroc ca am avut deosebita placere...noi fetele doar sa facem baie...la mihai(care ne zisese avea apa...calda).....ajunse la fata locului...fiecare la ora la care era programata:))...descoperim ca si acolo apa era rece:D dar nah....eram asa de onorate incat am suportat cu eriosm .
seara.....nu stiu ce s-a intmplat ca eu am stat in camera(tipic mie:)))
Apoi schimbam macazul:)) si mergem la Galaciuc (pentru necunoscatori in Subcarpatii Vrancei)....cazarea....de lux:)) am stat la vila Ciresica....cu Teo evident:)) si cu Shape....seara disco....muzica...acelasi ritual....
apoi...cheile Tisitei...traseul pt domnisoare.....Mihai in fata turmei:)).....Make in spate....eu si teo...ultimele logic....(se accentuase durerea de la muschii inghinali)....traseul foarte frumos....pacat ca a inceput ploaia :D
apoi am mers la cascada Putna....frumos...am vazut o vulpe:)))
seara.....am stat afara....sub patura ....la lumina lunii.....cu Ioana si Mihai.....si artistul(Make) care fredona melodii....asa....la sentiment:))))))
......s-a terminat prea repede practica....pe drum mi-a fost rau...vai de mine....si back in buc.
o sa-mi lipseasca aplicatiile astea....:(
mai sunt multe de zis....promit ca revin asupra subiectului:)).....

Un comentariu:

  1. o precizare: baia nu s-a realizat dupa programul prestabilit, astfel incat unii au ramas si fara apa aia rece...
    in rest, cam multe puncte puncte...

    RăspundețiȘtergere