joi, 25 iunie 2009

..nu am chef azi


...azi am asa...o stare de spiritttt:))) aiurea rau. dupa o noapte extrem de zbuciumata...in sensul urat al cuvantului (prietenii stiu de ce)....a urmat o zi super incarcata....conferinte si alte activitati de genu...
..........si acum dupa ce seara s-a lasat peste oras...simt un mare gol .....maine trebuie sa parasesc camera de camin......sa parasesc bagaje de amintiri.....milioane de sperante si miliarde de vise...trebuie sa abandonez...un an din viatza mea....Bune sau rele....toate le las in sertare bine inchise :)
......nu stiu de ce imi pare rau ca merg acasa....am destule motive sa ma bucur....si totusi.....
Asta seara am privit cerul....e asa urat aici! acasa e mereu senin si plin de stelutze..... sunt multe persoane dragi sufletului meu....si totusi sunt trista!....(daca afla cineva de ce.....sa-mi zica si mie! ofer recompensa:)))
.......trecand la prognoza meteo....afara linistea dinaintea furtunii incepe sa fie deranjata de cate un tunet....si cerul negru (si foarte poluat).....este brazdat haotic de fulgere.
In nebunia mea...aseman ploaia asta cu un val....ce sterge inimioarele facute pe plaja de indragostiti......asa imi sterge si mie sentimente refulate.....:)) mda...e clar!! o iau razna:)))
....am in cap atat de multe ganduri si idei....incat acest puzzle de cuvinte mi se pare...anost
Vreau sa fac de toate si nimic.....vreau sa fie cerul senin si plin de stelute.....vreau sa fiu pe malul marii....sa ascult sunetul dezordonat al valurilor.....vreau sa ma tina cineva in brate si sa ma minta frumos......vreau o clatita cu finneti si banane....vreau o lalea galbena....vreau vreau....etc
-TREZIREA!!!!
-Nuuuuu.....nu vreau sa ma apuc sa fac bagaje!!
-Nu stii ca in viatza faci o multime de lucruri care nu-ti fac placere??
-......:(....ok ma apuc de impachetat......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu