luni, 2 noiembrie 2009

bagaje...


Zilele trecute am facut in lucru special.
Am facut un bagaj :)
Daaaa stiu!!! Toti facem bagaje, dar eu, am facut unul special. Pentru prima data, am simtit emotia calatoriei in timp ce adunam tot ce aveam nevoie. Si am luat lucruri pe care de obicei nu le luam, sau mai mult, nici nu ma gandeam sa le iau. am fost invatata cu plecarile "la minut" caracteristice lui Danutzu, in care costumul de baie(nelipsit fie vara, fie iarna) un gel de dus si un prosop, erau mai mult decat suficient(asa cum a ajuns sa fie si prezenta mea) :)) Cu alte cuvinte uitasem sa reprezint sexul frumos...si nu radeti :))
Ei bine, de data asta am luat toate maruntisurile, si am avut grija ca fiecare lucru, aparent neinsemnat, sa fie eroul zilei.
Laura m-a invatat asta. Si m-am lasat purtata in euforia asta ca un copil caruia i se explica regulile unui joc. Astfel mi-am luat de la adidasi la rochita....pana la parfumuri si bijuterii.
acum stau singura in tren, cu trolelul langa mine, cu multe sperante bine aranjate in el...si primesc un mesaj de la Laura, care ma intreaba...daca am uitat ceva??!
Daaaa!! Am uitat ceva foarte important. Am uitat sa-i multumesc pentru lucrurile simple si totusi importante pe care le-am invatat de la ea.
Trebuie sa mai spun ca ea este persoana vinovata ca rad atunci cand sunt trista...nu stiu cum face, dar are un stil, incat nici cel mai suparat om de pe planeta nu ar putea sa nu schiteze macar un zambet.
Pupici roz...pentru Laurici....si pentru bagajul meu:))

Un comentariu: