sâmbătă, 6 februarie 2010

pregatirea...pentru ultimul examen!




.....sunt obosita. Si fizic si psihic. Sesiunea de iarna este aproape incheiata si eu am ramas cu multe restante la somn si distractie. A trecut repede dar fost intensa, Stiu ca o sa vina vremea ca regret ceea ce acum detest, dar simt sa nu mai pot. Am o adevarata repulsie pentru tot ce inseamna cursuri sau carti....
...si totusi, ce a fost mai greu a trecut. Acum cand privesc in urma ma amuz teribil de scuzele pe care le gaseseam ca fac o mica pauza ....de pofta nebuna de mancare sau de cafelele care ma agitau extrem. Ma apuca rasul cand imi amintesc noaptea de 31-1....cand nu am dormit deloc si eram totusi asa de entuziasmata de un examen ce urma sa-l pic. Dar am fost consecventa....pana in ultima clipa am invatat....pana la 7: 20 .
Era funny sa le vad fetele colegelor mele in fiecare dimineata...Deiutza zambea mereu obosita (de la indragostela i se trage), Ramona era fie nervoasa, fie se plangea ca nu stie nimic (ca in final sa ia note mai mari ca noi)....iar eu eram.....nush...asta tre' sa zica fetele , Eu erau EU . Simt o usoara nostalgie cand povestesc lucrurile astea, pentru ca imi dau seama ca trece timpul si nu o sa mai pot retrai aceste clipe.....
Imi place sa cred ca a ramas totusi ceva in urma noastra....si daca nu in urma, macar in creierase. Gata!! ultima strigare....sa invatam la EIA..pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu