joi, 4 februarie 2010

....si daca azi plang...maine cine ma face sa zambesc?? o sa inveti singura...mereu ai fost autodidacta!




Cine a spus ca povestile sunt doar pentru copii?? GRESIT!!! Eu as zice ca povestile sunt doar pentru adulti si am sa-mi motivez raspunsul. Copii stiu oricum sa viseze...., adultii sunt cei care au nevoie de sperante si vise. Azi simt ca traiesc in reluare. Ca sunt un personaj care respira prin intermediul unei benzi de poveste fara culoare. De multe ori, banda se incurca si imi doresc pixul care sa invarta banda la loc...sa gasesc posibilitatea continuarii povestii....Uneori banda se incurca atat de tare, incat imi pare ca nimeni n-o sa mai reuseasca niciodata sa-i dea de capat.
In loc sa-mi ingustez orizontul si sa-mi simplific sufletul, am ales sa primesc tot mai multa durere, pentru ca astfel sa ajung la capat, si sa-mi gasesc linistea.Am inteles ca durerea desi ne poate dizolva, dezmembra, dezumaniza, tot ea reuseste in final sa ne aseze, prin propria lupta, in echilibrul cel adevarat. Am fost curioasa sa descopar limitele suportabilului uman , pana in momentul in care am deschis usa, am pasit si am inchis-o dupa mine…
Cand ai aparut, toate aceste trairi incerte au disparut fara nicio explicatie. Intr-o clipa am renuntat sa mai plutesc in deriva si m-am decis sa ma las purtata pe valurile unei iubiri nesigure. Nu gaseam nicio logica pentru hotararea mea din acea seara in care m-ai sarutat pentu prima oara, insa, simteam cum sufletu-mi se cufunda linistit ca intr-un bazin cu apa calduta si confuza… Cand astepti, nu-ti folosesti decat puterea de a spera…
In amalgamul de sentimeste si contraditii ma tot gandesc la ceea ce-mi place mie cu adevarat. Imi plac oamenii care gresesc, pentru ca sunt cei mai umani dintre toti, imi plac oamenii care zambesc mereu, si mai ales oamenii care ma fac sa zambesc,....imi plac culorile...multe si cat mai vii, imi plac florile galbene, imi place sa fac Taebo, sa rad cu fetele. Imi plac prietenii mei, asa cum sunt ei...buni si nebuni, imi place sa citesc desi nu am timp pentru asta....imi plac melodiile romantice, imi plac inceputurile si orice element de noutate. Imi plac oamenii puternici si ambitiosi, imi plac vanzatorii amabili, imi place natura.....ador sa ma pierd in idei si cuvinte.....imi plac omanii care imi fac pe plac...

Oamenii sunt adesea neintelegatori, irationali si egoisti... Iarta-i, oricum ....

‘’Sa astepti oricat/ Sa astepti orice, Sa nu-ti amintesti in schimb orice. Nu sunt bune decat amintirile care te ajuta sa traiesti in prezent.’’- Octavian Paler

2 comentarii: