joi, 22 octombrie 2009

Farfuriile care să nu trebuiască vreodată spălate, ci doar... mâncate :)



Milanezul Tiziano Vicentini, în vârstă de 50 de ani, a realizat aceste farfurii special pentru şcoli, dintr-un aluat special cu faină, suficient de dur pentru a rezista în timpul mesei şi suficient de gustos pentru a fi mâncat după aceea. Italianul susţine că ideea i-a venit după ce a observat că şcolile irosesc mulţi bani pe farfurii şi tacâmuri din plastic sau pentru a angaja spălători de vase.

"Farfuriile mele costă câţiva bănuţi şi pot fi mâncate de elevi după masă sau pot fi transformate în mâncare pentru animale", a argumentat Tiziano Vicentini.

he he he!! mie mi se pare o idee faina. Nu e chiar originala, gasim si la noi asa ceva, dar de apreciat este faptul ca o farfurie costa "cativa banuti"...(la noi e foarte costisitor).
... sper ca a gandit-o ca pe o "politica verde" (care ii aduce si un profit ce-i drept) si ca o sa fie destul de raspandit "fenomenul" ...macar din comoditate :)

Un comentariu:

  1. :D la noi sunt mai mult specifice Bucovinei. Am fost la Gura Humorului iarna trecuta si pentru prima data in viata mea, am mancat si eu .. o farfurie :-D

    RăspundețiȘtergere