luni, 5 octombrie 2009

Tot ce se intampla o data, poate sa nu se mai intample niciodata. Dar tot ce se intampla de 2 ori se va intampla cu siguranta si a 3-a oara...





Buna dimineata soare! Aoleu….nu e soare??? Si uite asa constientizez ca s-a terminat si vara asta, si trebuie sa plec din nou la Bucuresti. Nu e ceva nou pentru mine, dar de fiecare data e altfel. Adun in suflet un amalgam de sentimente contradictorii: tristete si bucurie, teama si dorinta…speranta si dezamagire. Timpul a trecut repede si nepasator la dorinta mea de a face dintr-o secunda o vesnicie.Un prieten imi spune sa las sentimentele prezente si sa privesc inainte.
Viitorul este singurul lucru care se promite mereu. Dar prezentul, prezentul cui sa-l lasam? Eu m-am saturat sa mai astept. M-am decis sa iau tot ce se poate lua din prezent, iar pretul pe care sunt dispusa sa-l platesc ma priveste. Cel putin, imi asigur o reusita imediata , mai pretioasa decat o eternitate incerta
Asa ca ridic fruntea si inving emotiile si prezentul. Mananc o gogoasa, beau paharul zilnic de calciu efervescent si caut geamantanele (cat mai multe ). Incepe un nou an din viata mea…sper ca unul mai bun! Pe curand…
PS: pana am terminat de facut bagajele a rasarit si soarele...nu poate sa fie decat un semn bun;)

Un comentariu:

  1. wow.. am fost placut surprins sa citesc ultimul tau articol.. si de asemenea, sa ma regasesc in blogrollul tau.. Bafta multa sa fie in noul an studentesc, practic, decisivul..

    RăspundețiȘtergere